Direktlänk till inlägg 29 oktober 2016

Små små steg.......

Av Anki - 29 oktober 2016 23:33

Det var ju så himla fint väder på förmiddagen så jag tvättade gardiner och sängkläderna och hade tänkt att hänga tvätten ute på balkongen. Men precis när jag skulle göra det så började regnet att vräka ner och tokblåst....Så gardinerna hängde jag inne och sängkläderna åkte in i tumlaren. Har plockat och flyttat grejer hela dagen...från det ena rummet till det andra. Puh.....dagen D närmar sig med stormsteg. Var ut och hämtade in några tavlor också som jag har börjat att sätta upp. Lena och Benny kom upp och så var vi till Hasselbacken och lånade tre bord från fiket.  Vi frågade Seth först om lov.....Ska diska alla glas och tallrikar i morgon. Kollar på en film nu som Pontus har rekommenderat, han vet vad mamsen gillar han   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Tisdag 21 maj 23:18


Japp, här skulle jag ofta kunna sitta ensam och filura..........länge      ...

Av Anki - Tisdag 21 maj 21:25

Hämtade Pontus och Camilla på Midlanda när de kom hem från Sicilien. De kommer fram till mig och Pontus visar en bild. Och så säger han att det var nån som hade filmat dem också.......Och sen bölade mamman   när han går ner på knä framför henne   Och...

Av Anki - Tisdag 21 maj 21:20


 

Av Anki - Söndag 19 maj 23:17

Har ju hand om blommorna på Klintgatan när Pontus och Camilla är på Sicilien, så när H-E åkte så hängde jag på och åkte dit. När jag var på väg hem så fick jag veta att det var match på Hasselbacken, så jag brassade iväg dit upp. Stod först och prata...

Av Anki - Söndag 19 maj 22:47

Så blev det denna helg. Vi åkte från Västergård 8:00 på lördag morgon i strålande sol, och det blev en låång resa. Dryga fyra timmar tog det till Optands flygfält som var slutmålet. Enormt mycket bilar och människor. Och mycket promenerande.  Min h...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards