Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av Anki - 23 oktober 2016 18:32

         

Av Anki - 23 oktober 2016 18:07

Fredag natt somnade jag vid 03 efter att ha haft hjärtklappning/panik så att jag ett tag trodde att jag måste ringa efter ambulans. Somnade väl till slut av ren utmattning och vaknade vid 06 igen och låg och snurrade till åtta innan jag klev upp. Grejade lite och så skulle jag på Ica en sväng så då åkte jag in och tog en fika hos Lena i Västmarken och surrade en stund. Efter ett tag så kom Benny och Stefan och Benny pratade som vanligt i tfn med Larsson.....Och Larsson frågade om jag kunde köra en bil på söndagens pinnsättning i Ljungaverk. Hade inte alls nån lust då jag hade tänkt äta lite gott, dricka vin och kolla på Tv..Och kanske bli trött så att jag kunde sova. Men det var de sista tre milen och ingen av fotbollskillarna ställer upp så jag sa ja.......Vi skulle träffas i Vattjom 07:00 på söndag morgon ! Tittade på Så Mycket Bättre och sen nån svensk film som slutade 01. Somnade............och vaknade klockan halv tre igen.....Var upp på toa och sen var det helt kört med sömnen igen. Vände och vred på mig tills klockan ringde 06:00. Ja och så åkte vi upp till Ljungaverk och rakt upp i skogen flera mil.. I min bil var det jag, Kenneth och Benny. Men först åkte vi helt fel en bra bit eftersom Kenneth inte förtod kartan så vi fick vända. Och till sist så hade vi satt en hel mil för långt..........Och nu har jag ätit och är trött som en gnu. Men lägger jag mig och vilar nu så vaknar jag väl vid tolv och kan inte somna igen, så jag ska försöka att härda ut en stund till om jag orkar. Är alldeles "gungig" nu


    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards