Alla inlägg under april 2017

Av Anki - 30 april 2017 23:40

 

Av Anki - 30 april 2017 23:29

Slet som ett djur idag med att avverka buskar, tvätta bilen, kloklippning m.m Skulle åka upp till Hassel på majbrasan med Biggan och Sandra men backade då jag kände mig tokslut. Blev bjuden på mat i Västmarken och tackade ja. Min spetälska börjar att lugna sig nu så snart kan jag visa mig bland folk igen. 


 

Av Anki - 30 april 2017 09:52

Vilken känsla att vakna på morgonen och ha fått sova ut. Tog en allergitablett innan jag lade mig då jag inte vet om det är pollen eller nån förkylning. Så nu är nästa önskning att vårsolen börjar titta fram och att det blir varmare i luften.


   






Av Anki - 30 april 2017 00:26

Jamensåärdet.....att jag är livrädd för att lägga mig och sova. Trots att jag är toktrött så känns det enormt motigt att gå till sängen och krypa ner. Vem vet vad som händer när jag sover, om jag ens vaknar igen......hjärtat kanske bara slutar att slå......Nån som känner igen tankegångarna?? Svårt att förklara för de som inte vet hur det känns....med hjärnspökena som inte lämnar en ifred. Förr kunde ett par glas vin lösa problemet men det funkar inte längre. Är man nykter så kan man i alla fall sätta sig i bilen och åka nånstans om/när det krisar till sig ordentligt. Och dessutom en pollenallergi som kan göra vem som helst tokig. Nu ska jag göra som mr Pomeroy....ta sats och hoppa ner i sängen. 


Sov gott   

Av Anki - 29 april 2017 22:12

Det var jobbigt i går kväll, tittade på film till klockan 03......och vaknade vid 07 med tryck/ont i bröstet och kallsvettades. Klev upp och städade skafferiet. Drog upp lite gammal stängselstolp runt lägden. Sen kom Fred och så gick jag med honom upp till Vrångtjärnsvägen. Oroligt men dagen har rullat på och i kväll åkte jag ner till Västmarken och tog en fika. När vi satt där och surrade så kom jag ju på att jag klippte en massa busk i går med busksaxen och att jag kanske har överansträngt nån bröstmuskel.....Får se om jag fixar att sova snart.Har fixat backup som jag kan ringa till om det kör ihop sig. 


    

Av Anki - 28 april 2017 23:49

 

Av Anki - 28 april 2017 23:45

Såg ut som ett monster i morse i ansiktet men var tvungen att åka till banken och till Birsta en sväng. Och det är så klart då man träffar nån man INTE vill träffa just då.......när man känner sig like a freak......


 

Av Anki - 28 april 2017 09:46

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards