Alla inlägg under juni 2020

Av Anki - 30 juni 2020 23:08

 

Kom mig inte för att fota de som klev ut på vägen framför bilen förut i kväll när jag var neröver så jag har fuskat lite. Men strax före Östansjö kom mamma trana och hennes unge ut på vägen och stod en stund och filurade på vad jag var för tok....  Sen fortsatte de till lägden på andra sidan vägen...

Av Anki - 30 juni 2020 23:03

 

Av Anki - 30 juni 2020 00:16


 

Av Anki - 29 juni 2020 23:56

I morse när jag kom hem från jobbet och skulle sov så gick det ju så där....Regnet vräkte ner som skyfall och så åskade det så huset vibrerade. Kul NOT när man är livrädd för åskan. Strömmen gick oxå men det fick jag höra varför i kväll. Åskan hade slagit ner i transformatorn i Västmarken så det bara fräste och blixtrade, och när de fixade det så bröt de strömmen.

Sov typ två timmar och sen fixade jag inte att ligga i sängen längre. Gjorde lite efterforskningar på datorn och sen åkte jag till Birsta. Har tappat intresset för shopping tror jag. Men köpte iaf fönsterfärg till gårdshuset. Måste börja göra lite (mycket) underhåll av husen. 

En sväng till älsklingen och sen fotboll på Flodbergsudden. Sund - Hif. Surrade med Birgén som har Orsil-loppisen i Laggarberg.....får se om han och Kenneth kommer hit.....

Hassel vann otippat och Sunditerna var typ liiiite irriterade efter matchen. Haha nice   Nä nu är jag stygg, har liksom lite hjärta i Sund ändå efter Pontus spel där i flera år.

Ut till Timrå efter matchen och sen fika i västra på hemvägen. Hemma kvart i tolv............Men i morgon är det äntligen sovmorgon och inga krav, mer än de jag ställer på mig själv. Får se vilket väder det är. Måste ju börja att måla snart och den enda som vill hjälpa mig är mitt lill  


Av Anki - 28 juni 2020 23:10

Haha, när jag kom till jobbet nu i kväll så hade Paula med sig presenter både till H-E och mig. Jag fick en frän bok och så det roligaste jag fått nån gång tror jag. Tokskratt....  Paula sa att hon inte kunde låta bli eftersom hon tyckte att det bara var sååå jag.

En disktrasa   

 

Av Anki - 28 juni 2020 22:19

Ja det blir lite tufft att jobba nätter och så hinna/orka med alla vanliga vardagsgrejer. Jobbnatt på fredag, sov tre timmar hos darling innan jag åkte och gjorde en sväng i Birsta. Sen hem och fixade lite och förberedde inför kvällens cruising i både Norrhassel och Matfors. Det blir ju lite kuligare när folk sitter och tjoar, skålar och skriker på en efter vägen    Nere i Matfors var det också himla kul med lite människor man känner. Pontus, Josse och Evelina åkte med nån släkting till Evve, som Sundin kände. Världen är liten ibland. Och när vi kom hem så skrev Mira och undrade om vi var kvar i Mfs. Mormors lillhöna var ute och raggade i Epan   

Av Anki - 26 juni 2020 01:14

Andlöst i bland eller hur?

 

Av Anki - 24 juni 2020 22:07

Ja idag skildes vi då till slut du och jag. Du har alltid funnits där när jag behövt dig...........>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Min Volvo/lilla grå 😍😢😢😢

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards