Alla inlägg den 1 juni 2020

Av Anki - 1 juni 2020 23:40

Tittar på gamla kort. Sju år sen nu. Hade valpar och skulle ut och kolla på fotboll på Släda/Alnön. Så jag var lite sen. Och när jag var typ i Birsta så ringer Benny och säger att ambulansen är på väg att hämta Jonas.....Körde som en jävla galning och kom fram före ambulansen. Jonas ligger på plan med fruktansvärda smärtor. Killarna sa att det bara knäckte till när de sprang ihop...När ambulansen kommer så klipper de av honom tröjorna och ger honom morfin. Sen åker jag efter ambulansen in till sjukhuset. Men den gången var det "bara" nyckelbenet. Det har varit minst tre ggr till. Sista gången i fjol. Då small axelleden av och han kunde inte ligga ner på sex veckor och det är inte bra än. När det varit fotboll och jag har ringt till Emma, så har hon bara sagt.....Är det dags nu igen   Läkarna sa stopp så nu har han äntligen lagt skorna på hyllan.   

   

Av Anki - 1 juni 2020 10:33

Har äntligen fått kallelsen om långtids-ekg. Har varit lite oroligt men nu får jag iaf snart veta hur det är. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards