Alla inlägg under januari 2015

Av Anki - 6 januari 2015 01:27

Ibland måste jag kolla vad jag skrev senast. När man är tokledsen och besviken på det mesta så skriver man ofta rakt ut från hjärtat, och det blir inte alltid så bra. Är inne i en riktig depparfas nu när det känns som om ingenting funkar. Gråten och tårarna liksom bara tränger sig på och det går inte att hejda......Men det kanske är bäst att det får komma ut så att det går att kämpa vidare. Så idag har det varit en riktigt jobbig dag och kväll men nu ska jag sova och få nya krafter. 

Nattinatti   

Av Anki - 5 januari 2015 01:59

Året då jag blev riktigt jävla ensam...tur att jag har mina djur. Djur älskar en kravlöst !! Året 2014 är året då jag blev riktigt jävla blåst p.g.a en fittig köpt bankkamrer. Panik och desperation !! Det fanns ingen bättre utväg än det som hände...tror jag. Men jag ångrar att jag inte tog strid mot banken, eftersom jag vet nu i efterskott att det inte gick rätt till. Men sitter väl ändå rätt så säkert även om jag privat förlorade stort ekonomiskt. Och att fastigheten stannar inom "familjen" är ju det bästa som kan hända. Mina funderingar nu är om jag ska sälja resten och flytta till Kanarieöarna eller Portugal. Problemet är ju mina älskade djur......de enda som älskar mig numera.......


        



Av Anki - 2 januari 2015 23:45

Lite dålig på uppdatering här men gör ett försök iaf. Nu har det varit nyår igen och jag blev bjuden till Maria och Acke. Underbart att slippa sitta ensam och tycka synd om mig själv och gråta. God mat och mycket surr. Lite planer för året också. Alla barn har nu flyttat hemifrån men jag fick rå om Pontus några veckor före jul och jag njöt verkligen. På juldagen for han ner till Västmarken av förklarliga skäl och jag grät som ett barn när han åkte. Smulan blev också ledsen. Tur att inte hjärtat kan brista av saknad.......Lite besviken att det bara är Jonas som ringer numera och kollar om jag mår bra och att allt är ok, men det är väl livets gång antar jag. Har köpt en bil och hoppas att jag har bättre tur med denna....Den 27/12 fyllde mamma 80 år och Pontus och jag åkte tillsammans. En jättetrevlig tillställning med syskon, syskonbarn och barnbarn. Och så kusinerna Lisbeth och Ale och Kalle o Rose-Marie. Detta precis ett år sen Björn blev ihjälkörd hemma i Kungsängen.


  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards