Alla inlägg under juni 2016

Av Anki - 14 juni 2016 11:18

Fotbolls-EM är igång och Sverige spelade i går mot Irland. Gick väl så där, 1-1.....Skulle flytta ut en blomma igår från vardagsrummet och till altan och slog i huvudet i hörnet på kaminen. AJ !!! Resultatet en bula i pannan...Plockade granskott i går också som jag ska göra granskottssirap av. Har kokat dem nu men hade så klart inte socker så det räcker, så då tappade jag lusten lite. Men får väl ställa avkoket i kylen så länge.

Av Anki - 8 juni 2016 19:51

I dag har det blåst så att man fick hålla i hatten. Nästan allt i mitt liv är motigt just nu men det blir förhoppningsvis bättre........Tog en prommis med Lady men det är inte alls kul att gå på vägen nu när vägarbetarna har lagt på bärlagret. Igår så fick jag jätteont i höfterna när vi gick, men då blev det 7 km. I dag så gick vi inte ens hälften :-) I går kväll 

så satt jag och kollade på resor till Kreta fast jag inte har råd att åka till Hudiksvall ens   

Av Anki - 6 juni 2016 15:36

Ja jag fick ju en resa i förskott till min 60 årsdag i nov. Det blev Agia Marina på Kreta och det är länge sen jag mådde så bra. Mitt resesällskap var Lena och vi hade verkligen en underbar semester. Jag längtar redan tillbaka så mycket att det värker i hjärtat, funderar varje dag på hur jag ska lösa det. Håller på att ledsna på allt jobb med huset och ensamheten här uppe i skogen också. Skulle kunna tänka mig att testa långtidsboende utomlands, kanske Mallis...men vi får se. Jag blir ju i alla fall inte yngre ??

Av Anki - 3 juni 2016 00:53

Jag hatar verkligen folk som inte respekterar sina husdjur. När man skiter fullständigt om katten har mat och vatten och lämnar den utomhus i 30 graders kyla när man åker till fjällstugan. Eller när man bara åker bort en vecka eller två på semester och fortfarande skiter fullständigt i katten. Har hållit käften i så många år men nu orkar jag inte längre tror jag.

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards