Alla inlägg under januari 2014

Av Anki - 14 januari 2014 16:22

Ja eftersom det blev singelmiddag igår igen så tog jag fram köttsoppa ur frysen och några bitar klimp. Har jag ju ätit förut utan problem....Men nu gick det inte helt plötsligt av någon anledning   . Låg på soffan i natt eftersom jag skulle hålla elden i kaminen vid liv. Först så började gallan att spöka, ont så att jag knappt kunde andas och svetten forsade. Som om inte det skulle vara nog så fick jag så fruktansvärt ont i ryggen så att jag knappt kunde röra mig. Har levt på te och diklofenak idag   Men i morgon är en ny dag......  

Av Anki - 9 januari 2014 23:40

Ja nu kommer skiten till slut    I sista minuten så hann jag plocka bort belysningen från balkongen nu i kväll.

Och granen fick känna sig besegrad och åkte ut också med ett visst vemod i hjärtat....Nästa år är det tveksamt om jag ens tar in en gran, eftersom ingen av mina barn ens nämnde med ett ord att den var fin. Den enda som berömde den var Maria Lundgren som tyckte att den var jättefin. Har en fb-väninna som ev har fixat en snöslunga åt mig. Jag ska ringa i morgon em till den som har den. Det vore ju supernajs det, kram till Yvonne   

Av Anki - 3 januari 2014 23:27

Börjar känna mig riktigt motiverad för att träna lite mer   och ändra lite på kosten. Det behövs faktiskt inte så mycket mer än viljan. Hade ju bestämt att jag skulle köpa en julklapp åt mig själv och det har jag inte gjort än, men nu är den på G. Kan bara inte bestämma mig eftersom det är stort utbud   Jonas har också köpt en grej idag som vi ska kämpa med....Detta ingår i nyårslöftet att börja tänka på mig själv lite   


      

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards