Alla inlägg under september 2014

Av Anki - 20 september 2014 11:44

Är inte alls kul när panikångesten griper tag om en och det liksom tar stopp.....Och dessutom värker magen som ett öppet sår   När ska det vända månne?   

Av Anki - 17 september 2014 12:57

Ja det är nog bara gnäll på mig nu sista tiden. Men jag mår inge bra......Konstant ont i magen och sover inte på nätterna. När ska detta helvete vara slut ?? Om jag kunde vinna pengar ändå......20000 är en piss i havet för många men för mig är det summan som kan ändra resten av mitt liv..... En bank som har svikit mig totalt efter att ha kämpat i sex skit-tunga år.

Av Anki - 12 september 2014 14:26

Ja inte är det mycket som är kul iaf just nu......Det är helg och man läser på fb om vad alla ska äta för gott eller göra för skoj. Själv har jag 28 kronor på kontot och inget bränsle i bilen. Skulle behöva åka till stan och handla till fotbollsfiket men vet inte hur jag ska lösa det. Blåst som en idiot och fattig som en kyrkråtta :-( 

Men önskar alla andra en riktigt trevlig helg     

Av Anki - 4 september 2014 17:30

Ja livet är både skört och ofta orättvist. På en vecka nu så vet jag av två ungdomar som har avslutat sina liv långt i förväg. En ung kvinna som lämnar efter sig en liten son och en 18-årig grabb med småsyskon som inte heller förstår....De flesta fokusera på vallöften m.m men som för de här två familjerna kan kännas helt främmande att ens bry sig i. Fy fan för droger !!

Av Anki - 1 september 2014 11:04

I fredags opererade jag då min hand igen. Allt gick bra och det hade inte varit några problem att plocka bort plattan och skruvarna so de satte in vid den första operationen. Dessutom gjorde han en carpaltunnelop eftersom nerverna i handen var klämda och hade börjad dö. I somras när vi var i Vigge och badade så pratade jag med en tjej som är narkossköterska, och hon sa att jag skulle säga till att jag brukar må så illa av narkosen. Så det gjorde jag och det var helt underbart att slippa illamåendet efteråt. Men nu sitter jag här som ett tok i några veckor eftersom jag blir rätt så begränsad med bara vänster hand att tillgå när jag ska göra saker. Bilen kan jag inte heller köra nu......Men det finns de som har det mycket värre så jag ska inte gnälla. Ja men ok bara liiiite då     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards