Alla inlägg under december 2015

Av Anki - 19 december 2015 12:10

Det finaste en mor kan få höra inför julen det är ju att man är en skitstövel och att man är helt värdelös eller.........??

Allt p.g.a en ev utebliven tomte   Saker brukar ju kunna lösa sig i sista minuten om man inte kastar in handduken men denna gången fick jag inte en chans innan jag blev utdömd.

Men det är bara att bita i det sura äpplet och försöka att inte fundera så mycket, livet fortsätter efter jul också. 

Av Anki - 2 december 2015 18:28

Ja nu får jag nog skärpa till mig och börja skriva igen. Fördelen med bloggen är ju oxå att man 

slipper en del dryga, självgoda "vänner" på sociala medier. En del är bara för mycket.....T.ex när man gnäller 

för att folk har synpunkter på TV-programmen och vräker ur sig att det är ynkligt hur alla kan gnälla på sånt

när det är så mycket elände i världen.....Samtidigt så lägger samma människa ut bilder på skorna i hallen och stöket på bordet......och tycker att DET är verkligen något som kan intressera den stora massan.     Ok jag lägger ut massor med skräp jag också, men kastar inte sten då jag sitter i glashus   


Ha en trevlig lill-lördag därute     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards