Alla inlägg under juni 2013

Av Anki - 10 juni 2013 19:14

Ibland behövs det inte mycket för att allt raseras. Och då måste man svälja stoltheten och be om hjälp. Men är glad också eftersom jag räddade livet på grannens katt när räven tog honom i natt. Jösses vad Tarzan skrek. Jag trodde först att det var på tv:n men sänkte ljudet. Rusade ut på balkongen och vrålade som en björnhona när jag såg att räven bar katten i käften. Den blev så rädd så att den släppte greppet direkt. Och före det fick Jonas hoppa ut genom fönstret och rädda Smulan. Hon var så rädd så att hon hade skitit på sig....jävla räv ?

Av Anki - 4 juni 2013 00:17

  Jag har beklagat mig att fröken Smul inte vill sova i min säng. Men i går kväll så hade hon parkerat mitt i min säng när jag skulle sova. Hade ju inte hjärta att störa henne utan ålade mig in längst mot väggen och kunde inte röra en fena. När jag försökte lägga till mig så tittade hon på mig som om hon tyckte att jag skulle ligga stilla. Så när jag vaknade på måndag morgon hade jag riktigt ont i ryggen vill jag påstå. Men nu hade jag ju fått som jag ville iaf. Älskar dig Smul mendet är rätt så skönt att få sova också   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards