Alla inlägg under juli 2018

Av Anki - 31 juli 2018 00:44

Hem till stugan och slappade ett tag innan vi tog med stolarna och gick upp till byn. När det började åska och regna så gick vi hemöver och stannade till och lyssnade en stund på Rolandz på bowlingen.

Av Anki - 30 juli 2018 17:33

Åkte till Insjön på fm med Joel och barna. Sen blev det lite shopping med Kina i Rättvik. Och efter lite bilstrul så åt vi med fam J på Route 45. Och tyvärr så måste jag få onödig info igen......

Av Anki - 29 juli 2018 16:42

Åskat i natt och åskat som fan nu på morgonen. Lördagskvällen tillbringades på ?byn? efter att vi ätit och varit till fam Johansson en stund. Man kan väl inte direkt påstå att det händer så speciellt mycket av intresse....än ???. Inte alltid helt lätt att vara naturligt avslappnad? Nu väntar vi på Joel och Linda. Vi ska åka till Sågmyra shoppingcenter och ev Insjön. Ska se om jag hittar nåt att ta på mig. Känns som om jag har fel outfit.....Men jag är ju jag......Hoppas att lilleman åker upp och är hos prinsessan några dygn så jag slipper vara orolig för henne.

Av Anki - 29 juli 2018 16:28

Var till Sågmyra idag, bara för att upptäcka de stängde för drygt två år sen. Jao, nu är klockan fyra och vad händer sen då?

Av Anki - 29 juli 2018 11:05

Åskat i natt och åskat som fan nu på morgonen. Lördagskvällen tillbringades på ?byn? efter att vi ätit och varit till fam Johansson en stund. Man kan väl inte direkt påstå att det händer så speciellt mycket av intresse....än ??? Blev ju lite jobbig konfrontation oxå i går kväll. Inte alltid helt lätt att vara avslappnad? Nu väntar vi på Joel och Linda. Vi ska åka till Sågmyra shoppingcenter och ev Insjön. Ska se om jag hittar nåt att ta på mig. Känns som om alla ?damer? är uppklädda till tänderna medans jag har jeans......Hoppas att lilleman åker upp och är hos prinsessan några dygn så jag slipper vara orolig för henne.

Av Anki - 28 juli 2018 13:46

Sitter i stuga i Rättvik och det strular med wifin. Kan inte se när jag skrev senast så det är risk för dubbelt. Men i torsdags slet jag som en gris för att fixa allt innan jobbkvällen. Och när jag kom hem ca 22:15 så var Lena där med yrvädren som skulle passa djuren första passet. Vattnade, plockade ur diskmaskinen, duschade och tvättade håret innan jag kunde åka ut till grannsockna och kärleken. Sov nada på natten så trött som en gnu på morgonen.
På fredag morgon/fm åkte vi neröver ett gäng bilar. Varmt som i helvetet var det, man var toksvettig när vi äntligen kom till Rättvik. Kvällen rullade på och bla, bla, bla.
Säger varken bu eller bä. Lite segt och aningen tråkigt men det är bara lördag än.
See you ?

Av Anki - 26 juli 2018 01:08

Åkte hoj från Timrå med bästa sällskapet och upp till Lövudden. Där var det ca 70 hojar, 60 från stan och ca 10 till inklusive oss.  ADHD stod för underhållningen, skitbra musik. Det brukar vara hamburgare på menyn men Hassels Framtid valde att inte grilla utan det fanns goda mackor och korv i stället.  Klokt beslut !! 

Älskar att umgås med människor som får mig att skratta och vara glad  Längtar tills i morgon kväll/natt efter jobbet. Fullmåne nu så älsklingen får vara på sin vakt   

  En hel vecka nu   

Av Anki - 25 juli 2018 14:52

Gjorde klart alla passbitar i morse så nu är det bara de tre sista våderna som ska upp, och det måste jag göra i kväll när jag kommer hem från hojturen. Vi ska åka en sväng med "Flaskan" och Marina. Klippt gräset och blivit anfallen av bromsar. Och så var jag bort till Biggan och drog ur TV och router, eftersom hon är ute på Deltat. Glömde ta med mig kakorna som jag gjort till Sandra men hon får dem i morgon ist. 

Plockat fram lite kläder inför Rättviksresan......ser ut som om jag ska vara borta flera veckor....... 

Känner mig skitstressad då jag ska jobba kväll i morgon, så allt måste vara klart innan jag åker på jobbet. När jag kommer hem så är det bara att duscha och dra ut till Timrå, och då är det mitt i natten......Inte riktigt klart med djurpassningen heller men x-et har lovat att de hjälper mig. Lady får vara där nere men Smul blir ju ensam hemma och det tycker jag inte om, även om Biggan åker och kollar till henne några ggr per dag. Ont i magen fortf....men i dag åt jag lite mat iaf, hade inte ätit på två dagar. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards