Alla inlägg under september 2015

Av Anki - 22 september 2015 12:02

Ja det är tuffa tider. Tufft att leva när pengarna enbart räcker till utgifterna och inte ens till dem för det mesta...

Men plötsligt händer det sägs det ju så jag väntar väl då   Nu är snart fotbollssäsongen över för i år, sista matchen på söndag. Hassel klarar sig kvar i femman ett år till, heja heja !! Tror att jag ska ta itu med hallen nu. Skulle måla vardagsrummet oxå men är lite osäker på om jag ska tapetsera i stället. Vi får se hur det blir.   


Tjingeling   

 

Av Anki - 12 september 2015 11:14

Ja nu börjar det bli riktig höst ute. Men egentligen så gillar jag hösten med alla dofter och färger.

Idag funderar jag på att putsa fönstren på insidan och sätta upp nya gardiner. Utsidan får vänta eftersom 

det regnar ute. Och så funderar jag på varför jag alltid ber om ursäkt för att jag finns. Man säger will to please 

om hundar och så funkar nog jag också.......  

Har iaf börjat en buggkurs i stan och det är skitkul. Hoppas bara att ryggen håller :-) I kväll ska vi äta 

surströmming här hemma. Mums ! 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards