Alla inlägg under juni 2018

Av Anki - 30 juni 2018 10:54

Jag rullar är ju Volvo.., men nu rullar vi uppöver i Fården. Uppcabbat för tillfället. See you later ??

Av Anki - 30 juni 2018 10:51

Med årets kull. Såg bara tre men tror det är fler. Nu saknar jag min kamera och zoomobjektivet

Av Anki - 29 juni 2018 21:01

Nope det blev det inte. Som vanligt....

Av Anki - 29 juni 2018 09:27

I dag är det så gruvsamt och jag har en jävulsk ångest...Tur att jag inte är ensam ikväll. Lady ska vara hos Susanne och Conny ett tag då jag är borta så mycket till och från nu. Håller tummarna att det funkar. De har ju en riktigt vass tik och Lady är också väldigt ranghög. Annars har jag preliminärbokat hundpensionat för nästa vecka som backup....

Nu ska jag snart åka och vaccinera henne, och ska möta fam Westerberg vid distriktsveterinärerna i Matfors. Så slipper hon åka en massa i onödan. Det blir en lång och jobbig  dag för henne ändå idag.

Av Anki - 29 juni 2018 00:29

Funderar hur jag ska göra...................

Av Anki - 28 juni 2018 23:50

Hann med en massa grejer på min att-göra-lista idag innan jag åkte till jobbet. Jobbade med en ny tjej ikväll och vi kompade himla bra och pratade om en massa grejer. Det blev många wtf............Skenet bedrar skulle man ju verkligen kunna säga om vissa......Det blev ett till tufft pass för mig denna vecka. Strömlöst i hela Matforsområdet flera timmar och larm stup i ett....Blev ju lite glad i kväll när vi pratade om nåt och xxxxx frågade hur gammal jag är. Jag sa det och hon sa VA!! Jag trodde du var runt 50   

Sen när jag kom hem fick jag lite info som jag tar emot med viss skepsis. Vet ju att jag har backup om jag bangar men ändå tveksam. 

Av Anki - 28 juni 2018 13:25

 

Av Anki - 28 juni 2018 11:04

Haha ja det beror på vem man är det. Hade nog tänkt sova till nio i alla fall.....Men det tyckte inte den som ringde halv åtta och ville prata.......Men behövde ju inte gå upp halv sex och kunde ligga och dra mig en timme till, så det känns rätt ok ändå. Har en himla massa måsten som måste fixas i dag så det är bara att beta av eftersom. 

 

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards