Alla inlägg under juni 2018

Av Anki - 25 juni 2018 00:28

Kunde inte motstå att knäppa en bild på hemväg i natten......

 


Av Anki - 25 juni 2018 00:12

Är skitnervös över min första dag på jobbet utan "barnvakt". Har nyss kommit hem från Timrå och måste försöka att komma i säng OMGÅENDE !!!

I kväll skulle vi träna hojåkning inför Norgeresan, hur vi funkar tillsammans. Kanske mest om han kunde lita på mig och jag tror att jag fick godkänt. Det enda som känns lite oroligt är att jag ska bli trött i armarna......Jag var skitorolig hela dagen men jag kände mig helt lugn och trygg där bakom ryggen på världens goaste älskling. 

 


 


Av Anki - 24 juni 2018 11:48

Midsommarhelgen är över för denna gång. Vi var ett gäng som var ut till Skatan och åt på midsommarafton, och sen åkte vi hem till Timrå och tog det lugnt innan vi åkte vidare upp till skogen. Midsommardagen ägnades åt att byta mattorna i Tryggve och lite annat pyssel.  

Framåt kvällen så var vi bjudna på smörgåstårta på Tegelbruksgatan hos fam Westerberg. Gott och trevligt med båda tjejerna hemma plus Hugo. Missade andra halvlek av fotbollen men av recensionerna så var det ju lika bra det.....Haft en magisk helg   "LIte" gnäll nu från vissa. Såå fel det kan bli när man försöker fixa........

Hundpassningen nästa helg är fixad, bara katten kvar.....sen får jag se hur resten löser sig. Hatar att tvingas krusa......



Av Anki - 22 juni 2018 10:50

Så känns det i dag. Det är midsommarafton och man ska vara glad. Jag ska försöka men det känns tungt nu. Jag "ränner" tydligen för mycket enligt vissa och har ingen som vill passa djuren när vi skulle åka på hojsemester. Så jag blir nog kvar hemma jag. Är ju bra om jag kan göra andra nöjda och glada iaf.....


Av Anki - 22 juni 2018 10:47


 


Av Anki - 21 juni 2018 19:23

Jag är i alla fall glad åt att han har köpt sig en "ny" bil. Och han är så glad för sitt bilköp...........Man måste få bestämma själv när man är 24 år. Älskade unge   

Av Anki - 21 juni 2018 13:16

Mycket bök med djurpassning nu framöver.......Och så har de ringt två ggr i dag om extrapass. Fick panikstress och sa nej när Jossan frågade om jag kunde jobba i kväll.....Men i morse när Sandra ringde sa jag ja till två pass och kom på sen att jag inte frågade på vilket område.......

Av Anki - 21 juni 2018 09:12

Tvättar matchkläderna. Hoppas att det är uppehåll så att de torkar snabbt. Funderade på att åka till Birsta i dag men tror att jag struntar i det. Eller...........?

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards