Alla inlägg under maj 2020

Av Anki - 31 maj 2020 22:45

När man själv bara sprudlar av glädje, värme och kärlek så får man en klump i magen av nattens hemska bilolycka i Sörfors. 

Fyra sextonåriga pojkar miste livet och två till ungdomar under 20 ligger på sjukhuset med allvarliga skador. Varför??

Och så alla oerhört idiotiska kommentarer i sociala medier. Det tragiska är ett faktum och deras mammor/familjer mår säkert fruktansvärt dåligt redan utan att måsta höra allt skit. Stötta dem ist för det behöver de !! 

Av Anki - 31 maj 2020 22:42

Pojkarna vet att mamsen tycker om blommor, så var sin fin bukett hade de med sig   

 

Av Anki - 31 maj 2020 21:08

Ja måste bara skriva att Emma hade badat i Grätnäs i går. 11 grader vid vattenytan............  

Av Anki - 31 maj 2020 20:51

Bästa morsdagen man kan tänka sig. Älskar mina gokillar (och deras flickvänner) Vi blev sju stycken som grillade i kväll och jag fick jättefina blommor av killarna. Jonas bjöd lite(mycket) på sig själv när vi satt och åt. Det flög in en bautakuse typ timmerkuse i köket som satte sig på väggen bakom honom. Och jag skrek så klart. Alla undrade varför jag skrek så jag sa varför. Jonas tittade lite nedlåtande på mig och fnös "irrelevant...." Tills han vände sig om och såg kusen......Då kastade han sig av stolen och skrek åhh shit !! Och så fick jag hjälp med att få i gång grästrimmern. Den är alltid så svårstartade första gången. Jag brukar oftast kasta den på backen och hota med att jag ska köra över den med bilen......men i år behöver jag inte det. Pontus var lite kaxig där och sa att den skulle starta på studs men han fick ge sig och låta experten ta över. Mia har så mycket med stall och husbygge så jag sa till henne att hon skull koppla av en stund i stället för att tokåka hit. Mors dag kan man ha precis när som helst tycker jag. 

    

Av Anki - 31 maj 2020 16:01

Ja det var fullt upp i helgen och det älskar jag. I fredags var vi och D.N ut på en hojtur uppöver Indal. Himla mysigt men liiite kallt. Sen åkte vi upp hit. På lördag fm åkte herrn så klart till gubbdagiset i Timrå. Och jag klippte gräs, tvättade och var en sväng ner till byn. Sen ringde Helene och då bara rullade det på   Så de och ett par till kom hit och vi grillade allihop (shit vad bra det är med en gasolgrill). Sen åkte vi ner till Hassela och kvällens spontancruising.

   


Träffade lite kändisar men dock inte släkten. Trevligt hade vi i alla fall hela kvällen med trevligt sällskap. Älskar när det händer grejer    Nu har jag klippt mer gräs, gjort ren grillen, sälat, och förberett för nästa "sittning"

Mors dag och mina älsklingar kommer hit, så det blir fullt hus i kväll oxå med grillat. "Lilleman" jobbar så han ska hämta storebror efter jobbet. 




Av Anki - 29 maj 2020 10:35

Det där med källkritik. Varför kollar man inte om skitsnack är sant innan man tror så benhårt på det att man för det vidare?? Den där svenska avundsjukan kan ställa till mycket.....

Av Anki - 28 maj 2020 21:03

Avverkade 4,5 km uppöver skogen när jag kom hem från jobbet i kväll. Fick en snabbdejt med darling först på hemvägen   Spolat av bilen och planterat några blommor också. Men nu är det kväll i huset.    

         

Behöver jag säga att jag älskar naturen   

Av Anki - 28 maj 2020 06:40

Toktrött i går när jag kom hem och lade mig i sängen och väntade på att älsklingen skulle ringa. Hade hjärtklappning deluxe...När vi pratat och sagt god natt så somnade jag och vaknade efter en mardröm som jag skulle kunna skriva en deckare om. Sen har jag haft ont på vänster sida i bröstet och sovit till o från. Då är det himla jobbigt att vara ensam....

Har ont nu också men på jobbet är jag ju inte själv iaf. Jag kan ju ha sträckt mig också, kroppen är ju en konstig grej....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards