Alla inlägg under juli 2014

Av Anki - 31 juli 2014 22:28

Då min dotter med familj höll på att drunkna i måndags blir jag oerhört irriterad över alla underliga kommentarer från bl.a småbarnsföräldrar som tycker att det är föräldrarnas fel som inte har haft koll. Vet ni att det tar mellan 30 till 60 sek att drunkna ?? !!? ÄVEN om man är i en pool utan vågor. När man börjar att få kallsupar så koncentrerar sig kroppen på att andas och hjärnan kopplar bort andra kroppsfunktioner.....och sen går det snabbt......

Av Anki - 2 juli 2014 00:49

Ja nu har det gått en dryg vecka av mitt liv som helt ensam och det är så deprimerande. Ena stunden så har jag lust att ta sömntabletter och ge upp och nästa så tänker jag att nu kan jag göra vad jag vill. Om jag åtminstone hade en bil att åka i och lite pengar på kontot.......Ont i gallan dessutom som f-n. Egentligen så vill jag bara sova men det kan jag inte heller   Inte på natten iaf som normala människor........Gråtit floder senaste tiden........Men det är ju ingen som är sjuk eller nåt annat otrevligt så det lugnar sig väl så småningom hoppas jag    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards