Alla inlägg under juni 2018

Av Anki - 14 juni 2018 21:54

Har ju tömt frysen och har "lite" bär som jag ska göra sylt av. Och så klart så har jag kastat alla sparade glasburkar. Men det är då det är perfekt med facebook. Man gör en liten efterlysning....och får napp direkt. Så det blev en sväng upp till Skrasslan till Jeanette och Larssa. Trevligt med en pratstund på kvällskvisten. 

Matchkläderna är tvättade och väskan packad. Och det regnar.........

Av Anki - 14 juni 2018 18:37

Tur att man är snabb....      Var i vardagsrummet och hörde på Ladys skall att det var nåt på gång. Hon hann ändå nästan ner till vägen där det stod ett rådjur, en stor fin get. Men när jag började gorma så drog hon som en avlöning uppöver lägden. Så nu får hundfröken vara instängd på altan en stund. 

Av Anki - 14 juni 2018 18:20

 

Av Anki - 14 juni 2018 18:11

Har jag gjort i dag. Eller kanske två då jag var till Tegelbruksgatan med svartvinbärssaft. Tove blev glad iaf   

Har fått tacka nej till två jobbpass då jag inte fick läkemedelsdelegeringen klar igår.....Men är fortfarand glad jag ändå.

Fotbolls-VM har startat i dag också så då kanske jag får sällskap nån kväll. Håller tummarna att någon står emot pressen från de okunniga......

Av Anki - 14 juni 2018 10:57

 

Av Anki - 14 juni 2018 10:44

 

Av Anki - 14 juni 2018 09:54

Japp...eller nepp. Sista tån som jag sparkade i bordet eller stolen eller vad det nu var, vägrar läka. Så i går pratade jag med vc som tyckte att jag skulle komma och visa upp den för läkaren. Inte för att de gör något utan mest för att dokumentera om det blir nåt skit. Det känns mer som att det är benet före tårna som har fått en smäll. 

Sen har jag fått nåt skit i ena ögat när jag kastat ved. Har ont men det syns inget. Får se hur det är i morgon, om jag vågar fråga om det också. 

Tvättar matchkläder nu och så ska jag upp och väva. Skulle önska att jag orkade väva klart de sista 40 centimetrarna idag men tappar nog focus efter en timme däruppe när jag vet vad som ska göras hemma. 


Av Anki - 14 juni 2018 09:49

Japp....mycket som känns konstigt just nu

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards