Alla inlägg den 16 juni 2020

Av Anki - 16 juni 2020 21:23

I dag när jag tvättade matchkläderna så kom jag att tänka på att det är min Jonas som har sabbat två matchtröjor i det  vita stället. Eller ambulanspersonalen egentligen. Första tröjan var nr 3 ute på Släda. Höll nästan på att köra ihjäl mig när jag hörde vad som hänt och skulle hinna dit i tid. Men det gick bra med pojken och tröjan lyckades jag att sy ihop rätt så snyggt ändå så den går fortfarande att använda. Nästa gång var i fjol och den tröjan (nr 10) gick inte att rädda efter att ambulanssjukvårdarna hade tagit fram saxen. Det blev bara trasor av tröjan och Jonas är inte återställd än efter smällen då axelleden gick av. Och fotboll är ett minne blott för honom. En liten tanke om fotbollens baksida. Undrar hur många gånger jag har suttit på akuten pga fotbollsskador? 

 


Av Anki - 16 juni 2020 21:15

Har hittat en massa roliga grejer att göra med granskott. Så i morgon fm innan jag åker till stan ska jag ut och plocka några liter skott....  

 

Av Anki - 16 juni 2020 16:44

Kunde inte logga in då det stod att min sida var kapad ! Någon mer med samma problem??

Av Anki - 16 juni 2020 00:59

Yes, nu har seriespelet startat för säsongen. Typ två månader senare än vanligt. Jävla kineser.......I går var jag och kollade på Timrå-HIF (gäsp vilken dålig match...och tyvärr vinst för hemmalaget) I kväll (måndag) var det dags för Stockvik att möta Alnö på Släda. Synd att säga det men Stockvik med några helt nya spelare orkade inte hålla ihop backlinjen......Så det blev vinst för hemmalaget här å. 

I fredags skjutsade vi studenter och i lördags var vi till Härnösand på spontancruising. Hemma runt tolv eftersom jag skulle upp och jobba på söndag morgon. Jobbat i dag men i morrn är jag ledig och hoppas på en solig och fin dag. Har massor att stå i. Mysigt ändå att jag kunnat sova hos   

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards