Alla inlägg den 5 juni 2020

Av Anki - 5 juni 2020 20:08

Fredag. Känner storkukslugn.
Då kör vi! 👊

En "granne"/väninna som skrev det i morse. Många var vi som undrade vad som menades? Och här kom förklaringen     

Storkukslugn
Förklaring:
När man oavsett situation inte känner stresspåslag eftersom man är full av självförtroende tack vare sin stora kuk.


Hm.....  Du är bäst du XXXXXX   

Av Anki - 5 juni 2020 00:49

Började med att äntligen få igång trimmern och körde runt hela gården på översidan. Sen klippte jag allt gräs, tvättade en maskin tvätt och planterade lite blommor. Var ner och handlade en sväng och blev helt såld på en sammets-svart Surfina som kostade skjortan. Men som efter mycket suktande fick följa med hem till skogen. Pratade med lilleman............. Älskar dig lill-   finns alltid när ni behöver mig. Sen hem och fixa middag eftersom jag fick storfrämmande så här mitt i veckan. Efter det så körde jag ett race med trimmern i slänten och nere vid vägen, planterade mer blommor, och kastade in den sista veden. 

Och nu over and out from the house on the hill...........  Work tomorrow   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards