Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av Anki - 7 oktober 2016 23:02

En kväll liggandes däckad i soffan med feber, snorig och ont i halsen. Dessutom böder jag näsblod till och från som en stucken gris..........Kollade i alla fall på fotbollen Sverige - Luxenburg. Inte var det mycket till fotboll men Sverige vann...

Och det är vi ju glada för eller hur. Nu ska jag stänga ner det mediala och krypa ner på riktig. Hoppas att jag är piggare i morrn. 


Natti Natti från skogen   

Av Anki - 7 oktober 2016 16:56

Var i Birsta i förmiddags och kollade lite på något som jag kan ha på mig när jag fyller år. Hittade en jättefin klänning på Riva som det bara fanns fyra ex av. En i varje storlek. Och de får inte hem nån fler heller..... Men då jag inte har fått min tvättersättning än så var det helt otänkbart just nu. Satt där på sofforna i entren och funderade när Jonas ringde och frågade vad jag gjorde. Så jag berättade.......och han säger direkt, mamma jag swischar över pengarna så kan du köpa den. Tacksam och himlarns glad mamma.       

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards