Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av Anki - 13 oktober 2016 22:52

Jonas skulle komma själv men han väntade tills Emma slutade på jobbet så hon kunde följa med upp. Och så köpte de med sig pizza....gott och mysigt !! Kapade och fixade till Jonas jeans så att det såg fabriksgjort ut och han var helt nöjd.  Hade t.o.m rätt färg på sytråden. Men jag var lite orolig att jag skulle göra något fel.....Sen klippte jag honom och Emma myste i soffan under tiden under min pläd. Smulan gick ut innan de kom och sen kom hon inte in förrän efter 22 nån gång och jag höll på att bli hysterisk. Jag tror att hon smyger på rävungarna. Önskar att de kom hit lite oftare bara, är så mysigt med nån som myser, kollar på Tv och bara finns här några timmar. Visade Emma min klänning och hon tyckte den var fin.


  

Av Anki - 13 oktober 2016 17:28

Har varit ute och grejat i dag i solen och så tog jag Lady med mig på en långprommis. Och helt plötsligt så fick jag vidrigt ont i ryggen. Trodde först att jag fått ryggskott igen. Men så kom jag ju på att jag föll baklänges över sommardäcken i tisdags när jag backade några steg och glömde att de låg där. Så där har vi nog orsaken, konstigt bara att det tar två dygn innan smärtan kommer. Nu har jag kört infravärme/massage, smort in ryggen med voltaren och tagit en alvedon eftersom jag har lovat att klippa Jonas och lägga upp ett par jeans åt honom. Hoppas att jag fixar det eftersom de redan är på väg.......och ska bjuda på mat dessutom.

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards