Alla inlägg den 6 oktober 2016

Av Anki - 6 oktober 2016 19:59

Ja inte blev det nån målning idag eftersom jag är riktigt hängig. Men traskade i alla fall runt lägden och drog upp några till stolpar. Två st satt som berg i marken och planken som var påspikade satt också som berg. Plus att det är så högt gräs så att det når ända upp till ansiktet så att jag fick vara försiktig med att andas med öppen mun. Sen skulle jag bära dem hela vägen tillbaks till garageuppfarten och samtidigt parera alla gropar och grästuvor så att jag inte for på näsan. Hundarna var ju så klart med och på Lady var det fullt ös hela tiden. Hon försvann ett tag men jag tänkte inte så mycket på det. Förrän vi kom tillbaks till huset............Nybadad och fin.........var hon före. Hon hade hittat nåt surdike som hon hade sprungit i och var ju inte så fin så klart. Det var bara att tvätta av henne så nu är hon fin igen....

Börjar fundera om det är nån som matar räven som springer här, den är ju ända uppe på bron trots att Lady ligger och morrar vid dörren..I dag vid tre-tiden när jag stod nere vid växthuset och pratade med syrran i telefon så gick den på vägen och när Lena kom strax efter 18:00 så gick den också och spankulerade på vägen. Helt orädd ??


    

Av Anki - 6 oktober 2016 12:28

Vaknar med halsont och feber. Har suttit och gruvat mig flera timmar men ska gå ut och lägga fram staketstolparna nu eftersom Lena kommer och hämtar dem direkt efter jobbet. Sen ska jag försöka att börja med målningen av vardagsrummet. Få se om jag orkar, just nu fryser jag som en gris.......om de nu fryser...


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards