Alla inlägg den 5 oktober 2016

Av Anki - 5 oktober 2016 21:37

Gjorde ju en LCHF-laxsoppa i måndags som jag har ätit av nu i tre dagar till middag. Men får så jäkla ont i gallan när det blir för mycket fett/grädde så det där med LCHF är nog inget för mig tyvärr. Håller mig nog till kyckling, fisk och ägg jag, det funkar jättebra. Och grönsaker.........

Av Anki - 5 oktober 2016 19:45

Idag har jag gjort lite nytta i alla fall. Elementet på badrummet blev jättefräscht när jag målade det. Och så har jag putsat alla fönster på insidan och klampat omkring på lägdan och dragit upp trästolpar som de ska få ta ner till Västmarken till fårhagen som ska byggas. Kvista några vägpinnar och tvätta en maskin tvätt hann jag också med och till slut en kortare prommis då jag frös om händerna   

Lite irriterad på att rävarna stryker omkring här ända upp på bron fast Lady för ett herrans liv innanför dörren     

Av Anki - 5 oktober 2016 12:25

Målat elementet på badrummet och plockat lite inne. Jisses vad grinigt det var i morse, - 4 vid sex/sju. Putsar vidare på fönstren i dag och nu ska jag gå en sväng runt lägden och se om jag hittar några stängselstolpar. Dagarna bara rullar på och i dag så är det på pricken 1 månad till "den stora dagen" som nog orsakar min jobbiga ångest nu. Känns som om jag har tusen saker som måste fixas innan. Skulle vilja köpa nåt fint att ha på mig också men det har jag nog inte pengar till tyvärr........Nepp, en kopp kaffe nu och ut och jobba...


    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards