Alla inlägg den 12 oktober 2016

Av Anki - 12 oktober 2016 23:49

I kväll så var det månadens vinjunta hos Mona. Goda ostar och gott vin på menyn. Inge pengar på travet i kväll heller................................God natt   

Av Anki - 12 oktober 2016 17:14

Ja det fick bli en snabbis till veterinären idag. Eftersom jag är lite orolig för att Lady har kliat sig så mycket och det springer rävar överallt runt gården och ända invid huset så ville jag ha recept  på medel mot rävskabb. Så nu är det fixat. 

Var nyss ute i det andra huset och skulle rota fram fyra stolar som står därute. När jag hade burit ut en var jag halvt hysterisk då jag tyckte att jag hade spindelnät överallt. Fortsättning en annan dag med skyddskläder.......Blev tvungen att tvätta håret och byta kläder. Nu ska jag äta lite köttbullar och sen ska jag göra mig klar för kvällens vinjunta i Hassel.



 

Önskar er en trevlig kväll  




Av Anki - 12 oktober 2016 10:30

Skriver inte fortsättningen på ramsan   men i går kväll när jag gjorde kväll så var det -6 ute och nu när klockan hunnit bli 10:30 så är det fortfarande bara +1. Så nu börjar vi sakta men säkert att gå mot den kalla årstiden. Ska bli skönt att kunna köra in bilen i garaget också i fortsättningen. Men solen skiner för fullt och har börjat tina bort det frostiga. Där det är skuggigt kommer förmodligen det krispigt vita att stanna kvar. Har jätteont i armbågen efter mitt fall över däcken i går em men så är det när man är klumpig.........


Ha en riktigt bra lill-lördag därute, gör en travlapp och hoppas på tur       


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards