Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av Anki - 21 oktober 2016 09:50

Lyssnade på kvällspasset som vanligt i går. I går så var ämnet saker man skjuter/skjutit upp. Har en lång lista jag som bara blir längre..........Måla vardagsrummet (färg inköpt), tapetsera sovrummet (tapeter inköpta), måla om panelen i hallen då färgen jag köpte inte funkade alls eftersom det var lasyr, spika fast golvsocklarna, ralla upp veden som ligger på nersidan innan snön kommer, besikta bilen......Velar om jag ska åka till stan eller inte. Men det är så himla trist väder ute och så skulle jag behöva handla lite. Det skulle ju komma snö i helgen men nu lät det som om det skulle fortsätta hålla sig på plus-sidan och det låter ju bra. Det blir lång vinter om snön kommer redan nu.


 

Önskar en trevlig fredag   

Av Anki - 21 oktober 2016 00:01

Varit till vävstugan och hämtat min matta......är jättebesviken eftersom den inte har DET, gillar den inte alls...tycker att den är ful !! Foto kommer i morrn. Kvistat några vägpinnar, stickat på sockarna..........och HAR SVINONT I RYGGEN !! Har sån värk så att jag blir förlamad neröver benen........Jonas säger att jag måste gå till en läkare. Problemet är att jag har noll förtroende för vårdcentralen, de är såååå inkompetenta de jävla nollorna.De kommer att säga att jag har sträckt mig eller nåt annat simpelt.Har varit till det andra huset och hämtat in mina pälsar. Funderar på att kapa dem och göra jackor av dem, tydligen poppis med pälsjackor nu....ska prata med Lena om det....Släpat ut stolarna från rödhuset som hör till det runda glasbordet som jag släpade ut i helgen. Alla utom en som stod så tokigt så att jag inte orkade lyfta den..........skitrygg......I morrn ska jag åka till stan hur jävla ont jag än har i ryggen. Kanske besikta bilen ?? Ska köpa färg (haha) och så ska jag handla grönsaker.,Har rotat fram en lergryta som jag ska testa....


Sweet dreams   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards