Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av Anki - 11 oktober 2016 17:23

Idag så har det varit en jättefin höstdag. Och på dagen är jag ju hyfsat pigg så idag började jag att städa och plocka i garaget. Städade ut en massa skräp och sen spolade jag ren sommardäcken och lade ut dem för att torka. Och sen fick jag en idé   Fälgarna till vinterdäcken var så rostiga och fula. Och jag hade hittat en burk med svartfärg för metall i skåpet. Så jag tog och målade fälgarna. Och när jag hade målat fälgarna på förarsidan så backade jag några steg........och hade så klart glömt bort att däcken låg där på gräset bakom mig. Så jag föll baklänges med ryggen rakt över däcken. Men det gick hyfsat ändå, fick mest ont i högra armbågen.

Nöjd ändå, nu kan jag ha bilen i garaget i vinter. Och så har jag plockat undan en massa grejer. Var en sväng ner till Västmarken och släppte ut Steeler och hälsade på fåren också. Nu väntar jag på att Pontus ska ringa för hämtning av honom och dataprylarna eftersom lanet är slut idag. Jag har gjort mat så han äter med mig innan jag skjutsar hem honom.

Kul med sällskap     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards