Alla inlägg den 18 oktober 2016

Av Anki - 18 oktober 2016 19:16

Japp tjurig som få, så jag tog motorsågen och masade mig neröver lägden mot bäcken där jag hade sett ut årets adventsgran. Hade spettat och gjort klart hålet redan så nu sitter den där den ska vara och belysningen är också ditsatt. Så första advent är det bara att stoppa i kontakten. Ett bekymmer mindre i alla fall.

Sen var jag tvungen att åka till Birsta och hämta jackan och köpa hundmat. Och det blev en plågsam resa det. Väl inne på Birsta City så låste sig verkligen ryggen och jag trodde ett tag att jag skulle måsta ringa efter hjälp. Men när jag rört och stretchat lite så kunde jag gå igen. Men det är vidrigt att krångla sig in i bilen när man har ont i ryggen  Kostade på mig att köpa en ny kajalpenna också som tröst. Och lite godis......

Sa hon som har bestämt sig för att ta nya tag med vikten    . Nu ska jag ta det lugnt och sticka lite och senare kolla på Dicte.


Ha en trevlig tisdagskväll därute   

Av Anki - 18 oktober 2016 10:50

Blir galen snart på ryggen. Är ju lite osäker på om det är ryggskott eller om jag ändå fick en smäll när jag föll över där olycksaliga däcken som jag själv hade placerat där. Ont gör det i alla fall. Men nu ska jag gå iväg och ta en adventsgran, så att jag hinner sätta ner den innan snön kommer. Och så ska jag till Birsta en sväng. Det blir den värsta pärsen....att komma i och ur bilen. Men med tjurighet och voltarensalva så ska jag nog klara det.........


 

Trevlig tisdag   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards