Alla inlägg den 4 oktober 2016

Av Anki - 4 oktober 2016 21:15

Är bra.......gjorde en i morse och har bockat av grej efter grej. Känner mig rätt så nöjd med dagens aktiviteter. Till sist åkte jag ner till Ica och på hemvägen for jag förbi Västmarken och fick kaffe. Hade med mig en liten mus som jag sprayat med kattmynta, till Pontus kattunge. Han blev tokförtjust i den :-) Och så fick jag en plastskiva med tillhörande rullkniv av Lena, som jag ska använda att skära mattrasor med. Nu Dicte på Tv:n och strumpstickning......


Trevlig kväll   

Av Anki - 4 oktober 2016 10:10

Fattar inte hur fönstren kan vara så skitiga, jag putsade dem i augusti när vägarbetet var klart och dammet slutade att yra. Så det är väl bara att ta tag i det nu innan kylan kommer. 

Granen som jag har haft utebelysningen i hade blivit så stor så den kapade Benny ner åt mig i söndags innan de åkte hem. Så nu måste jag fixa till ett hål där jag kan sätta ner en tillfällig adventsgran, innan tjälen lägger sig i marken. Och så ska jag nog börja med målningen av vardagsrummet.....puh......och kvista klart vägpinnarna som jag högg.


    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards