Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av Anki - 14 oktober 2016 23:38

Man blir himla förundrad över en del människor........Är medlem i/på en singelsida och är inte speciellt aktiv eftersom jag tycker att det är sjukt hur vissa "håller på" Ändå är det väl ok när singlar munhuggs och tokar sig på vettig nivå. Men när man låtsas att man är singel tycker jag att man kliver över gränsen.

Av Anki - 14 oktober 2016 21:39

Är lite besviken över pengar som inte kommer som utlovat......När man har gjort rätt för dem....

Av Anki - 14 oktober 2016 15:40

Var till Birsta en sväng idag och köpte solrosfrö på Coop. Så var jag på Willys och handlade mat och sen var jag in och gick en sväng i Cityhuset. Kapp Ahl, Twilfit, Lindex bl.a Och fick så ont i ryggen så att jag domnade i benen så jag tänkte att det är bäst att åka hem. Men innan jag gick till bilen så var jag in en sväng på Kicks. Och där köpte jag en grej som jag skulle betala. När jag står och ska plocka upp pengarna så ser jag några konstiga mynt i plånboken som jag tar upp och visar tjejerna i kassan. Vilken succe det blev, alla tyckte att de såg ut som leksakspengar. Och när jag sen skulle gå ut därifrån så åkte glasögonen ur fickan och ner på golvet. Hm.....hade så ont så jag kunde inte ta upp dem själv men fick hjälp......Så nu har jag tagit in ved och gjort upp en eld och funderar på att bara ta det lugnt en stund, som Smulan gör ungefär.

    


   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards