Alla inlägg den 10 oktober 2016

Av Anki - 10 oktober 2016 12:11

Japp, tror att jag ska åka ut till Osman och lägga på vinterdäcken den här veckan. Han och hans gubbar håller till strax innan Birstabaren och är en hejare på däckbyte.  200 kronor och det är gjort med blixtens hastighet. Några av dem kan inte svenska men det gör inget, funkar hur bra som helst ändå. De varnade ju på radion för halka i morgon.....Väntar på resterande "tvättpengar" och när jag fått dem ska jag besikta bilen också.......hua.......Är himla orolig för att räven/rävarna är ända inne på gården. Vill INTE få rävskabb på hundarna !!!! Smilla har börjat löpa så då kommer väl Lady i gång snart också. Jag missade ju ögonlysningen i lördags så nu börjar det bli stressigt om jag ska para henne. Har inte bestämt mig än för om jag orkar eller inte och har inte ens sett ut någon hane........

Om förkylningen kunde släppa sitt järngrepp om mig snart, hatar att vara sjuk när jag har så mycket att göra.


      

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards