Direktlänk till inlägg 23 maj 2021

Nöjd och glad ändå

Av Anki - 23 maj 2021 23:02

I eftermiddags var jag till Bergfotsvägen i stan och hälsade på en vän. Nån som stått mig väldigt nära under alla mina år som singel. Som alltid funnits när jag haft bekymmer av alla de slag.  Som peppat och bara funnits. Alltid.....Och vi har haft himla mycket kul oxå. 

Skulle nog kunna skriva en bok om jag började när hans fru fortfarande var i livet. Typ som när jag monterade lysrör på sparken en sen kväll och åkte uppöver för att han skulle bjuda på ett glas vin   Jag mötte nån stor maskin på moan som höll på att köra i diket när den mötte en spark med strålkastare   

Innan han flyttade till stan så var det väl inte så bra med gubben men nu verkar han trivas som fisken, och när vi är vaccinerade med andra dosen båda två så lovade jag att ta med fikabröd och hälsa på igen.

Sen åkte jag ut till   och så var vi och käkade.   Älskar dig mitt charmtroll (men nu ljög jag för han vet inte vad charm är)   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 12 juni 23:21


 

Av Anki - Onsdag 12 juni 20:17

Anneli äger i köket och lunchen var helt perfekt. Slinkenbrudarna var också inbjudna. Himla trevligt. Och sedan hade vi sista APT:t innan semestrarna.  Pontus och Camilla var och hämtade lite blomkrukor som jag rotade fram i går kväll. De hade besi...

Av Anki - Tisdag 11 juni 23:17

Ja, det är man hela livet. Och när det uppstår problem så blir man orolig om man har ett öppet sinne. På väg hem från jobbet idag så fick jag en snap. Och sen är det full fart på alla sinnen. Hem och sen iväg igen för att ventilera "problemet" men ...

Av Anki - Tisdag 11 juni 23:16


 

Av Anki - Måndag 10 juni 20:21


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards