Alla inlägg under november 2017

Av Anki - 9 november 2017 20:28

Japp då börjar det då. Kom nyss hem och Norrhasselvägen är grishal. Bromsa var ingen bra idé... Gled rakt över vägen när jag kom från Västmarken och där lutar det. Det blev en spännande upptäckt.....Not :-(

Ringde Anders på Svevia som svarade att de kommer om någon/några timmar. Bara två som ringt än. Kan det bero på att det inte är så många häruppöver som är ute och åker vid nio på kvällen??

En som ringde vid 22 fick till svar att vid tre-tiden åker de ut. Förhoppningsvis är det sandat innan skolbussen åker i morgon då.

Av Anki - 9 november 2017 10:33

Grejat och pysslat lite med tvätt och sånt. Och funderat.....Man kan ju inte tycka om alla människor. Det finns de som samlar poäng.....lite då och då. Och rätt som det är så kommer nog tyvärr grodan att hoppa. Eller inte.....vi får se    Kanske åker till Catrin efter vävstugan och ventilerar ut lite, om hon är hemma. Ruggigt väder är det oxå.

 



Av Anki - 9 november 2017 00:01

Var det ikväll men jag missade det eftersom jag hade viktigare saker för mig. Det är himla vackert men inget är vackrare än att prata med nån man tycker om   

 

Av Anki - 8 november 2017 18:12

Av Anki - 8 november 2017 16:02

I en timme har jag matat in och ändrat SSID, IP-adresser, inställningar och lösenord på både kameran och i mobil-WiFi och var nära att ge upp eftersom mobilen krävde ett lösenord. Till sist hittade jag en krypteringsnyckel som stämde med lösenordet och vips så hade jag connection. Så nu känner jag mig riktigt nöjd med mig själv. Var rätt så uppgiven ett tag, men med lite tjurighet så fixar sig det mesta. 

Nu ska jag elda och fundera vad jag ska hitta på ikväll. Har ingen lust att sitta ensam hemma iaf.........

Av Anki - 8 november 2017 14:34

Jajamensan.... det kan man ju undra? I dag var det möe folk där. Två mönsterpartier kvar att väva efter idag. Xxxx undrade varför de sa på mötet att jag inte ens hade vävt halva duken när jag snart är klar?? 

Och sen klippte vi ner duken Paris (svart Petissa) så jag fick min. Har faktiskt fått himla mycket beröm för den så nåt bra gör jag väl då   Inte hört nåt från grannsockna idag så jag tror att jag ska åka neröver och fika nånstans ikväll.

 


Av Anki - 8 november 2017 11:03

Knäppte ett kort med systemkameran och skulle föra över till mobilen. Men NEJ !! Måste ju installera om all info innan den synkar med  den nya mobilen och jag har glömt hur jag gjorde när jag köpte kameran. Vet att jag höll på ett tag och krånglade innan jag fick dem att synka. Tar det när kommer hem från vävstugan. Får gå in på Canon och söka infon eller försöka att hitta bruksanvisningen för just nu är det hjärnsläpp......


    

Av Anki - 8 november 2017 09:18

Ska åka till vävstugan nån/några timmar. Har ingen lust men det hjälper inte när man har en blåslampa i arslet....Måste fortsätta med målningen också. Det känns viktigare just nu men det är bara jag som tycker det. Och jag hinner väl. Blir ju ingen pläd för mig nu eftersom jag sa ifrån mig den. Fixar inte stressen och gliringar om att man inte väver tillräckligt snabbt/mycket varje gång.  

Var så himla avkopplande i går kväll att åka till Timrå och bara njuta av värmen i en stark famn, och känna kraften komma tillbaka. Älskar dig   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards