Alla inlägg den 12 november 2017

Av Anki - 12 november 2017 23:56

Av Anki - 12 november 2017 23:26

 

God natt   

Av Anki - 12 november 2017 20:36

Ska man kunna ta, men frågan är när, hur och av vem? Tog ett djupt andetag så ingen groda hoppade ut. Någon som reagerade och ringde och undrade vad som hände. Och jag sa varför........Mom makes revolution.......

Sen fick jag ett sms med en fråga om jag hade vävt klart? Orkar snart inte ens bli irriterad. 


Av Anki - 12 november 2017 18:14

Ja det var väldigt osäkert om jag skulle komma iväg i går då det var grishalt på Norrhasselvägen. Även om jag skulle våga trotsa halkan så hade jag ingen som fixade hundarna......Men ringde Svevia och fick veta att de hade åkt ut med en grusbil (som sen visade sig vara en traktor) Men trots att det blev sandat så ville vågade inte Biggan köra hit. Säkrade upp med Hansa och det blev han som åkte hit i natt och släppte ut dem. I morse åkte Biggan hit och gav dem mat och rastade dem. 

Lacka och Cina hade bokat bord på E-Street till 19:00.  Ett glatt gäng på 12 personer var vi som åt och drack gott   Sen gick vi vidare till Daltons en sväng och sen tillbaks till E-Street igen. En himla kul kväll i trevligt sällskap blev det. När vi sen skulle skulle hem och skulle tränga ihop oss 8 pers i en personbil var det en cirkus i sig, men det funkade   .

Sista stoppet var Big Boy innan färden gick vidare till Timrå. Och där slutar referatet........  Som sagt en skitkul kväll !

När jag kom hem så blev jag bjuden till Västmarken på en massa godsaker som Lena hade gjort. Tog skogsvägen och hann åka en bit innan jag insåg att det var en idiotisk idé. Vägen var som en nyspolad skridskoplan. Men det är ju bra med halkträning så jag fortsatte. Gruvade mig bara för sista nerförsbacken som är skitbrant. Och när jag kom fram till den så var det glidbroms-spår nerför hela backen..........Det var lite sand i mitten men där gör den ju ingen nytta.

Hm....is i magen, en smygare på vägkanten och kom ner safe   Vågade inte testa att köra uppför backen på hemvägen så jag åkte runt Lucksta. Känner mig lite seg i kväll med all rätt. 


    



Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards