Alla inlägg den 26 november 2017

???

Av Anki - 26 november 2017 23:17

Febrig, snuvig och hostig....bara på två röda? Hoppas att det beror på att jag andades in slipdamm förut ikväll. Alvedon, Bufomix och ingefärs-shot och så är jag fit for fight i morrn bitti igen hoppas jag. Har INTE tid att vara hängig den här veckan    

Kryper ner under täcket och lurar bacillerna.....och i morrn så är jag pigg som en nötskrika   


    

Av Anki - 26 november 2017 21:03

Först bort och åt en jättegod middag. Precis när jag skulle åka så ringde Hansa och tänkte komma bort med den sista storsäcken ved, så han skulle komma senare i kväll. Hoppas att han inte dyker upp alltför sent för jag är trött som en gnu, vågar inte sätta mig i soffan för då somnar jag. När jag kom hem från västra så målade jag fönstret. Måste köpa en ny gardinstång eftersom jag inte vill sätta upp den fula gamla......Orkar inte sätta mig vid symaskinen heller nu för då blir det väl fel, det får jag ta i morrn....

Skulle till Ljustorp i morgon och fota valpar men har inte hört något från henne än. 

Av Anki - 26 november 2017 16:53

Trodde ju att jag var klar med målningen av lillrummet, då jag såg att färgen på fönsterkarmen hade släppt på flera ställen. Så nu har jag skrapat, slipat, spacklat, tvättat rent och dammsugit. Ska bort och äta en sväng men när jag kommer hem så ska jag måla skiten....  

Av Anki - 26 november 2017 15:24

Älskar den här låten   

Av Anki - 26 november 2017 15:10

När "hawkeye"   åkt hem till Timrå var vi ute och grejade lite hundarna och jag. Sen fick jag fikafrämmande och nu är jag bortbjuden på middag. Och det tackar jag ju inte nej till. Har nålat en jacka också som jag ska försöka att sy in. Hoppas på bra resultat, ingen kommer ihåg en fegis. Annars så är det ju bara att sprätta upp INNAN jag har klippt    

Av Anki - 26 november 2017 12:47

Haha japp så är det    

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards