Alla inlägg den 2 november 2017

Av Anki - 2 november 2017 08:54

Målar lite innan det blir en sväng upp till vävstugan igen. Ska göra tårtbottnar också i dag. Somnade på en gång jag lade huvudet på kudden och sov tills tfn pep i morse. Lovely. 


  Stövelväder..............  

Så här såg det ut 2 november 2016. Men det försvann innan den 5:e. Var livrädd att jag skulle bli tvungen att skotta hela gården innan min fest..

 


Av Anki - 2 november 2017 01:08

Blödde näsblod i 40 minuter i morse och orkade knappt stå på benen . Var iväg och vävde på fm. Sen hem och greja lite innan det bar iväg till Timrå till  Vi var och gjorde Birsta innan vi åkte hem till lägenheten och bara chillade. Var hemma vid halv ett och då var jag tvungen att göra upp eld. När jag väntade på att det skulle bli varmt inne så chattade jag med två vänner. Underbart med vänner som tycker att det är så himla kul att jag har träffat nån som gör mig glad och lycklig. Lite speciellt är det att kunna prata om livet med en skolkompis till dottern men Patrik är så himla gullig och vi har ventilerat problem och glädjor många år. Önskar att det blir hans tur snart för det är han verkligen värd. Nu är det varmt så nu hoppar jag i säng. Lite naturbilder.....Domherrar på fågelbordet, då är det snö på G sägs det. Neeej   

    



Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards