Alla inlägg den 22 november 2017

Av Anki - 22 november 2017 19:56

Ja nu känns det inte bra.....Febrig och halsont bara så där när jag kom hem från stan.  Men har målat klart väggarna och spacklat springorna i dörrfodren. Men så kom jag på att jag ska måla dörren till "skrubben" så nu har jag tvättat den och fixar det i morrn samtidigt med fodren.  Jag hatar verkligen att vara sjuk så jag kommer att kämpa emot och pimpla ingefärs-shot. Vill vara pigg till helgen ju....  

Av Anki - 22 november 2017 17:38

Eller inte....Tycker om den ändå jag   Det gick i alla fall inte så bra på Dekra idag. Men ändå bra att få reda på det innan det hade gått åt helvete på riktigt. Sen var det väl lite gnälligt att ge tvåor på två glödlampor som jag hade kunnat byta på en gång. Men inget att förfasa sig över. Jag som körde en guldtvätt på bilen också för att smöra  

Nu ska jag spackla dörrfoder. Har köpt snickerispackel idag. Det kan inte bli sämre än det är nu iaf.  

Ont i halsen har jag också. Har gjort ingefärs-shot så nu är det bara och dricka det och mota bacillerna. Susanne pratade om allt skit som går i går kväll så jag kanske inbillar mig också   Om man bodde i Kina så kunde man gå omkring med munskydd.......


Av Anki - 22 november 2017 11:44

Tar en sväng förbi Västmarken på nervägen och kollar i snön om jag hittar hörsnäckan som jag tappade därnere i går kväll. Förmodligen i snön när vi var ut och flyttade om lite bilar......Är man så dum så man stoppar ner den i en skitgrund jeansficka så är det väl kanske rätt åt mig........men surt som fan då jag inte har haft den så länge. Den förra tappade jag efter vägen när jag var ute och gick.....   

Av Anki - 22 november 2017 10:11

När man inte har ved inne på morgonen och går ut till lagårn och hämtar. Iklädd morgonrock, reflexfleece och storstövlar......Jag vet dock en som skulle skaka på huvudet om han såg mig så......    . 

Nu ska jag duscha och göra mig klar och snart åka neröver. Biltvätt och efter det en dejt med Dekra. Orolig? Njae.....är det nåt fel så är det ju bra om man vet det eller hur? Igår var det nåt som small i underredet, men det var förhoppningsvis nån isklump....


See you later.......  


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards