Alla inlägg den 30 november 2017

Av Anki - 30 november 2017 22:37

Började morgonen med att skotta hela gården. Sen fick jag mysfrämmande   När han åkte så var jag till Hansa som bytte min framfjäder. Har nog haft en jäkla tur att det inte hänt något värre. Den satt inte ens fast där den skulle....

När det var fixat så åkte jag ner till Matfors och till Catrin, som toppade håret på mig. Och när det var klart så gick vi till Rickard och Marie och fikade nybakta lussebullar som Johanna hade bakat. Himla mysigt var det. Och så fick jag sitta under köksbordet med Vincent i ett "hemligt rum"   .......och så jagade vi älg han och jag. 



Av Anki - 30 november 2017 00:24

Möblerade om och bar sängar runt hela huset så jag var helt knäckt ett tag. Sen fick jag ju tvätta alla sängkläder också. 

Skulle byta fjädern i bilen men det blev framflyttat tills i morrn. Så då åkte jag till Mona S och vinjunta med "tjejerna". 

Det hade snöat rätt så ordentligt när Kjell hämtade oss och skjutsade hem mig och snöar fortfarande. Så jag startade torktumlaren och så går jag ut och skottar nere vid vägen så att jag slipper plogkanten i morrn. Tokig? Ja lite då   

Men det är mindre jobbigt nu än klockan åtta i morgon bitti. Och så blir jag förhoppningsvis så trött så att jag somnar gott också....  


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards