Alla inlägg den 20 november 2017

Av Anki - 20 november 2017 23:48

 

Av Anki - 20 november 2017 23:45

 

    

Av Anki - 20 november 2017 18:16

Saknar nån å prata med när jag som nu har gjort illa mig. Alltid lite lättare att ha ont då ju........

Av Anki - 20 november 2017 16:51

Hade en liten bit golvsockel kvar att bryta loss. Och tappade greppet om kofoten.....som skar upp handen. Och fy fan vad ont det gör.......!!

 

Av Anki - 20 november 2017 16:27

 

Av Anki - 20 november 2017 13:34

Japp, 06:00 ringde alarmet på tfn. Upp och elda, fixa med djuren, duscha och fika. Sen upp till Rösätt och hämta Andersson, som jag lovat att skjutsa till sjukhuset idag. Och där blev jag stående i en liten knix med blåis........  Men kom därifrån med äran i behåll och utan för mycket tidsspill.

Släppte av honom vid sjukhuset 08:45 och skulle uträtta lite ärenden i Birsta.....där allt öppnar 10:00   Men Bauhaus var öppet iaf så jag kunde köpa en säck tösalt. Kollade på kakelfärg både där och på Colorama. Dyrt och svårt att bestämma mig. In på Mio en sväng också innan han ringde och skulle ha hämtning. På Birstabaren och käkade lunch innan vi åkte hemöver igen, till Ica. Hann bara innanför dörrarna så var det nån som ropade på mig. Ett helt gäng med finisar var det och där blev jag stående en bra stund. Både inne och ute, det skulle ju rökas å .  Längtar tills i morrn, bestämde med Catrin att jag ska komma ner då så vi får surra lite/mycket....Är nio år sen hon var mitt bollplank när nån släppte sin bomb....Det var många och långa nätter hon satt med mig i telefon, mycket ilska och många tårar som hon hjälpte mig att orka med då. En jävulskt tuff tid var det innan jag hade återfått balansen.  Och Catrin var den klippan som stöttade, tröstade och peppade vilken tid på dygnet som jag än ville prata. Den bästa vän man kan ha när marken under en åker undan Och sen blev jag ett isberg som ingen har lyckts tina.....tills för tre månader sen. Då smälte isberget. Det vette fan hur det gick till, men så ä´re      men visst finns det lite frågetecken? Så nu har vi mycket kuligare saker att prata om      Bara skvallra och fika typ........

 




Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards