Direktlänk till inlägg 21 november 2017

Änglavakt??

Av Anki - 21 november 2017 13:56

Var ute och skottade av gården när Jonas ringde. Jag hade frågat om Apples chromebook/vs Windows laptop. Jag frös om händerna men sa inget utan fortsatte samtalet. Rätt som det är så blir han uppjagad och säger att han får sladd och sen skriker han  -Mamma nu går det åt helvete !!! Jag blir rädd och frågar vart han är. På motorvägen !! Det gick 110 och bilarna börjar att sladda både före och efter honom. Han åkte ner i diket och upp på vägen igen. Han är uppjagad och jag blir så rädd så att jag skakar. När de sen börjar köra sakta uppför backen så måste de förbi en lastbil som åker hit och dit. Sen säger han att det var nära till ambulans iaf eftersom det stod tre st en bit framför.....flera olyckor och nu kör bilarna sakta. Utom en som brassar förbi.....och börjar sladda.....Jag sa åt honom att ta gamla vägen tillbaks till jobbet efter lunchen. När han sa att han var framme i Birsta så blev jag lugn. Men skakade som ett asplöv långt efteråt. Finns det änglar så hade han änglavakt idag. Och han sa att nu lärde han sig en läxa. Respekt för lömskt vinterväglag !!

Idag gick det ju bra men älskade unge vad rädd jag blev   Det var inte kul att lyssna/prata men samtidigt så sa han att det kanske var det som gjorde att han höll sig lugn. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Av Anki - Tisdag 23 april 19:13


 

Av Anki - Tisdag 23 april 15:57


Ja i fredags kom Ola och Gabbe hit och tog bort de gamla köksbänkarna och bytte ut dem mot nya. Som jag hade varit till Bauhaus och valt ut och som Gabbe hämtade och kapade till efter mina mått. Jag är jättenöjd med resultatet. Och så fixade de till ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards