Direktlänk till inlägg 17 oktober 2017

Humöret på topp...då funkar vävningen

Av Anki - 17 oktober 2017 15:09

Ja idag gick det bra, inget strul. Trots att vi var några stycken däruppe så det var lite surrigt mellan varven. 

 


Skrattade så att tårarna rann när E-B och jag skulle åka hem. Vi stod och pratade och så skulle vi gå till bilarna. Jag funderade vad hon skulle göra när hon gick åt fel håll. Och så öppnade hon dörren till Birgittas bil och fortsatte att prata. Och jag kom mig inte för att säga något heller. Så tog hon upp bilnycklarna och skulle sätta sig........när hon kom på att det var fel bil......mäh, vad gör jag sa hon och så började vi att tokskratta båda två   .I söndags fick jag hjälp att bära in ved, så himla nice. Det börjar ta emot att släpa kassar med ved som väger ca 16-17 kg. Men nu måste jag ut och ladda igen. Ruggigt inne nu om jag inte eldar. Suttit och kollat på bilder från Kreta och längtar tillbaks. Hoppas att det blir en vecka till våren. Skulle behövt fylla 60 i år igen så hade jag kunnat önska mig en resa   

Men det löser sig....sa han som sket i bassängen...  

Hörde nyss att Sverige får möta Italien i play-offen. Obra.........  

                   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Söndag 19 maj 22:47

Så blev det denna helg. Vi åkte från Västergård 8:00 på lördag morgon i strålande sol, och det blev en låång resa. Dryga fyra timmar tog det till Optands flygfält som var slutmålet. Enormt mycket bilar och människor. Och mycket promenerande.  Min h...

Av Anki - Torsdag 16 maj 23:24


   

Av Anki - Måndag 13 maj 14:24


Kortisonspruta i höften och i ljumsken och vila i 10 dagar. Försöker att hålla mig i stillhet men det är svårt.... Det är lite skumt eftersom jag har ondare nu än före injektionen, men det kanske funkar så? Men superhärligt väder i dag så jag för...

Av Anki - Söndag 12 maj 23:48


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards