Alla inlägg den 1 oktober 2017

Av Anki - 1 oktober 2017 23:26

Njae men i alla fall så fick jag bjuda på middag ikväll. Det är inte ofta det stämmer eftersom HAN jobbar nästan jämt, och då blir det jag som får åka till honom. Och vi äter ute....

Känns bra när man får beröm för maten   

När vi hade ätit så åkte vi till Kim i Hassel och hämtade Cheva-pickupen. Ska köra den ett tag och sen får vi se hur det blir. Nån som tycker att jag ska köra fyrhjulsdrivet i vinter.......   


Av Anki - 1 oktober 2017 17:02

Ja det blev ju lite stressigt på lördag morgon innan jag var i Timrå men till sist så kom vi iväg. Agda, Klingen och jag i Pontiacen och Lacka, Cina, Helen och Lillen i De Soton. Men vi kom bara till skolan i Sundsbruk när växellådan i Pontiacen lade av. Lacka och Agda åkte och hämtade olja och fyllde men det hjälpte inte. Så vi vände och skulle byta bil. Men vips så funkade den igen och vi åkte tillbaks. Höstrallyt startade på LV5 och slutade i Härnösand. När vi hade släppt av Klingen så lade Pontiacen av igen så vi åkte upp till garaget med den. Senare på kvällen var det en fest i Kvissleby som vi inte åkte till, eftersom jag inte hade nån lust att gå på en fest där jag knappt känner en enda människa och förmodligen skulle bli rätt så ensam...från 21-02. Plus ett x som inte gillar mig. Jag var i alla fall artig och presenterade mig för henne.......och fick en märklig kommentar...Det blev lite spänt ett tag när jag sa att jag inte ville åka på festen, men jag känner att jag inte passar in riktigt där....... 

Vi tog det lite lugnt innan vi skulle ner till stan en sväng. Då åkte vi i Edseln som krånglade lite vid starten. Och när vi var på väg hem igen så dog den också......så han fick ringa efter sonen som bogserade hem oss...Så nu har han ännu mer jobb i garaget. 

Idag när jag åkte hem så var jag till Färsta och tittade på Tove som tävlingshoppade med Erik. Det gick jättebra. Helt felfri, bara farten som ska öka. Men hon var jättesjuk också i dag, så det går nog snabbare nästa gång. 

Kvällen är inte slut än men får se hur det blir. lite ovisst än.....



Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards