Alla inlägg den 14 oktober 2017

Av Anki - 14 oktober 2017 11:24

Japp det märktes tamejfan.........!! Åkte ut till Birsta och bytte skrivarpatronen......igen. Och när jag kommer hem och ska byta den så säger skrivaren fortfarande att det inte kan identifiera patronen. Försöker med olika tricks men NJET, den vill inte. Funderade ett tag på om jag skulle kasta ut skiten genom fönstret men ångrade mig som tur var. Eftersom jag läser på förpackningen och ser att det INTE är patron avsedd för min skrivare. Får minst sagt ett frispel....tur att det är fem mil till Birsta. Ringer dit och får prata med en jättetrevlig kille som säger att de kan skicka en ny. Jag svarar att jag skulle ha använt skrivaren i går (förrgår) Skulle ju skriva ut vapenlicensen så jag kunde åka till polisen med den. Hm...men jag ber  kundtjänst i Sundsvall att ringa upp dig säger han. De har inte ringt än   Skulle tvätta bilen också men det hann bli både mörkt och kallt innan jag hade grejat klart med all annan skit så det får bli till veckan. Det blev ingen pinnsättning idag då ingen har ringt eller hört av sig. 

Vägde en vedkasse igår kväll 16,5 kg. Det blir några kg jag bär in på en säsong   Har inte varit till vävstugan sen i onsdags så nu ringer väl nån snart och undrar om jag är sjuk eller nåt........men nu ska jag kratta löv och bära lite ved. Och så ska jag gå en rensahjärnanprommisuppöverbackarnaiskogen.........


Ha en bra dag därute   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards