Alla inlägg den 8 oktober 2017

Av Anki - 8 oktober 2017 22:18

Agda åkte hem vid elva och då gick jag ut och kastade in lite ved igen. Nu är det bara en säck kvar att få in i vedboden. Fixad undan de sista blommorna också. Sen ringde han och undrade om vi skulle åka och äta nånstans. Så då blev det en sväng till Timrå och garaget först. Klingborn och Mattias skulle också med och äta så då blev det Max. Lite Tv i lägenheten innan jag åkte hem igen. 

I morrn ska jag till Capio Medocular (det ska låta fint å) Blivit kallad eftersom jag hade tryck bakom ögonen för drygt ett år sen. Har fått tid 15:15 och det tar en timme. Och eftersom de bedövar ögonen så får jag inte köra bil 3-4 timmar efteråt. Så Pontus har lovat att skjutsa mig. Får se om jag åker upp till vävstugan och börjar med Dalkullan på fm. 

Nu ska jag nog slötitta lite på datorn och Tv:n en stund innan jag hoppar i säng. 


    

Av Anki - 8 oktober 2017 11:19

Krattade, klippte gräset, kastade in ved och tvättade sängkläderna på dagen. Sen ringde Agda och sa att vi skulle åka och äta med Lacka, Cina och Jimmy så då åkte jag iväg utöver då. Det blev Pizza Hut och det var så mycket folk så vi fick vänta på maten i en timme. Vi åkte i Pontiacen, Jimmy i sin P och Lacka och Cina i De Soton så det blev några svängar på stan också. Det är lite kul när folk håvar upp mobilerna och filmar och fotar när vi glider runt med bilarna. 

Sen var vi till Joel i Bergeforsen och fikade innan vi var och kollade på lite race i Timrå. Och sen bar det av hem till skogen. Stackarn som är van en varm lägenhet och kommer hem till huset i skogen som är oeldat, han höll på att frysa ihjäl tror jag......  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards