Alla inlägg den 19 oktober 2017

Av Anki - 19 oktober 2017 19:11

Njae...Först in i Birsta och sen en jättesnabbis till Timrå. Är ju ingen hemma den tiden på dagen som man kan kramas med .  Sen tillbaks till Birsta en sväng. På hemvägen stannade jag till i Kvarnviken hos Biggan. Först så fick jag en jättefin komplimang och så hon sa att jag skulle stanna och grilla med dem. Jättegott var det och trevligt. I stället för att åka hem och krafsa ihop nåt och äta ensam. När jag kom hem så hade jag fått mitt halsband från SMOLK.  Nice   

 

Tvätta lite och elda nu.  Minus -4 redan ute. Nästa vecka ska det komma snö   . Nu börjar tiden när man inte kan åka bort om det inte är nån här och eldar.........Jaja snöar det mycket och ofta så man måste skotta så håller man sig ju varm av det......I morgon kommer Jonas hit och klipper sig så jag måste komma ihåg att ladda klippmaskinen. Ska försöka komma ihåg att be honom titta på datorn också. Men det kommer jag att glömma bort antar jag eftersom han troligtvis har jättebråttom. Huve Helge........     

Av Anki - 19 oktober 2017 12:50

Det verkar ha försvunnit en unge, de var ju fyra. Hann inte springa in och hämta kameran så det blev en dålig bild, men man vet ju inte det kan vara sista bilden på "mina" svanar för i år

 

Av Anki - 19 oktober 2017 09:36

I går plockade jag undan från altanen. Rullade ihop mattan och bar undan lite stolar. Får väl be Benny och Lena om hjälp med att sätta dit plastskivorna..... Har testat att ta sticklingar från fuchsiorna, får väl se hur det går. Sovit så dåligt så jag är opigg.....skulle behöva rensa lite.....

 





Av Anki - 19 oktober 2017 08:59

 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards