Alla inlägg den 7 oktober 2017

Av Anki - 7 oktober 2017 01:45

Grejade lite hemma på fm och sen åkte jag till Matfors och handlade lite till Pontus. En prommis med Lady och sen blev det skitstressigt när älsklingen ringde och sa att Lacka och Kina hade bokat bord halv sju. Vi skulle ju äta på Gambrinius men de hade fullbokat så det blev Dragon House i stället. Lacka, Kina, Johan, Helene, Sundin och jag. Världens underbaraste gäng !! Skitgod mat och bästa sällskapet, kan inte bli bättre fredagsmys. Sen fika hos Lacka och Kina där man skrattar så tårarna sprutar, innan jag måste åka hem. Åkte till Timrå i Cheva-pickupen och när jag kom till Bergsåker så lyste motorelektroniklampan, så jag fick ta Sundins Cheva hem. Tycker att den är lite stor men..... I morrn ska vi åka lite bil och så hoppas jag att jag kan fixa nån som hjälper mig med djuren så att jag kan "sova" i Timrå. Kollar på IDOL innan jag somnar.

Pöss å godnatt   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards