Alla inlägg den 16 oktober 2017

Av Anki - 16 oktober 2017 20:15

Var ut och slängde in den sista kubiken ved. Det tog nog bara en kvart tror jag eftersom jag var så irriterad. Sen drog jag iväg ut till Birsta och hämtade färgpatronen. 30 mil för att få rätt patron.....Och när jag är därute så är jag så nära    men ändå så långt ifrån. Längtar efter dig ......  När jag åkte ut så ringde Lena och undrade vart jag var och om jag ville äta hos dem. Tackade så klart ja så det blev middag i västra och den obligatoriska kramen av mammas "lilla" hjärta innan jag åkte hem igen. Svinkallt inne när jag kom hem men då det hade slutat blåsa så gjorde jag upp eld så nu är det varmt igen. 


Av Anki - 16 oktober 2017 15:09

Nepp det ska man inte göra. Tre timmar och fick till ett enda mönsterparti efter att ha vävt fel 2 ggr. Sara försökte peppa mig men det gick dåligt. Inte på något strålande humör direkt.     Ska gå ut och kasta in ved så jag får avreagera mig en stund. Sen tror jag att jag ska åka till Birsta en snabbis och hämta patronen till skrivaren. Om jag kunde lära mig att inte fundera så jävla mycket på vad folk gör och säger...

Av Anki - 16 oktober 2017 09:51

Just nu känns det så här.....Man ska inte kasta sten när man sitter i glashus säger ordspråket.......Himla bra budskap hon har på sina smycken...


 


Av Anki - 16 oktober 2017 09:12

I går kväll pratade jag med Jonas i tfn. När vi pratat en stund så säger han att jag låter konstig. Förstår ingenting jag, är ju inte ledsen eller nåt heller. Bara som vanligt. Tills jag säger att jag var till Lena och lånade en snäcka till tfn. Ah....då är det den....du låter så klar på rösten och man hör vad du säger   Är ju fler som har klagat när jag pratat i den jag hade. Ska köpa en ny nu i veckan. Funderar om jag ska åka ut till Media Markt och hämta färgpatronerna. Det ringde en jättetrevlig kille från kundtjänst i lördags em och frågade vad som hänt. Jag berättade och då sa han att de skulle bjuda på patronen. Jag tycker att ni kan ge mig en hel kasett jag svarade jag. Vänta så ska jag kolla sa han, och när han kom tillbaka så sa han att det var ok. Tror den kostar 500 spänn så då får jag väl vara nöjd med dealen. Berättade det för Pontus och han frågade om jag verkligen hade sagt så.....De tror att mamsen är en fegis mina söner, men ibland förvånar jag......    Måste i alla fall åka och väva en sväng på fm först. Blåser som f*n gör det också idag, tycker inte om att elda i kaminen när det blåser. Så då kanske jag får börja att måla i lillrummet så jag håller värmen........

 

 


Ha en bra dag därute 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards