Alla inlägg den 25 oktober 2017

Av Anki - 25 oktober 2017 17:04

I morrn ska jag åka och köpa en hel låda med tändvätska då vedhelvetet är så svårtänd.     

Av Anki - 25 oktober 2017 16:46

Idag kom vi överens vävstolen och jag. Det är det där problemet när hjärnan envisas med att störa tramp/mönsterräkningen och funderingarna tar över. När man trampar fel en enda gång och märker det inte förrän efter ett par cm är det inte kul. Igår var det katastrof men i dag flöt det på bra. Nu börjar mönstret komma fram också.


   



Av Anki - 25 oktober 2017 14:00

Varit ute och klyvt ved en stund på fm. Och sen blev det en sväng till Matfors. Först lämnade jag plast och plåt på återvinningen. Sen in på apoteket och skulle hämta ut Naproxen...som det är beställningsstopp på? Väntar på tfn-svar från vc nu. Skämde ut mig lite oxå men det tänker jag inte berätta. En typisk Ankigrej.........det finns bara en människa på jorden som är så klumpig som mig   Men det bjuder jag på   Har iaf handlat inför kvällens invasion av ladies och nu ska jag upp och väva en stund. Gruvar mig.....vill hellre vara hemma och måla.   

Av Anki - 25 oktober 2017 00:09

Var och vävde idag och det gick så där......eller åt helvete helt enkelt.....det bara jävlades. Så jag åkte hem när jag hade rivit upp. Sen hem och dona lite innan kosan styrdes mot Timrå....igen   . Vinterdäcken på Volvon. Hem och elda och nu är jag så trött så jag vet inte om jag hittar till sängen. I morrn måste jag åka och handla lite eftersom jag har vinjunta med pantertanterna. 


Sweet dreams 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards