Alla inlägg den 29 oktober 2017

Av Anki - 29 oktober 2017 13:45

Igår fick jag hjälp av Lena och Benny att sätta fast plastskivorna på altanen, så nu kan snön och stormarna komma. 

 

Sen åkte jag ut till Timrå. Vi var på Pizza-Hut och åt och sen åkte vi hem. Vi var trötta båda två så det blev myskväll. "Nån" tar fram sidor hos mig som jag inte visste fanns. Ett jävla tjat men shit vad jag är kär.    Tur att jag har världens bästa vän som ställer upp och passar mina djur så att jag kan sova borta. 

Idag när jag åkte hem så handlade jag till smörgåstårtan som jag ska göra åt Jonas till hans födelsedag i morgon. Och så var Biggan och jag och kollade lite Party-Light på Folkan i Matfors, och där träffade jag Karin. Vi bestämde att nu måste vi ta en fikadejt snart. Sen hem till ett rätt så kylslaget hus då ingen eldat sen i går förmiddag. 

Ska rota fram lite kort på Jonas sen och göra smörgåstårtan så att jag bara behöver garnera den i morrn. 



Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards