Alla inlägg den 15 oktober 2017

Av Anki - 15 oktober 2017 23:49

Kan någon tala om hur man länkar musik till bloggen? Klickar på url-länken men den följer ju inte med när man infogar?!

Testat både spotify och youtube......

Av Anki - 15 oktober 2017 18:41

Tvättade två bilar och grejade lite ute först. Sen gick jag först en sväng och fotade svanarna, en vuxen och tre ungar. De är två vuxna och fyra ungar. Sen tog en prommis uppöver för att fundera över allt möjligt och omöjligt. Den blev längre än planerat, typ två timmar. Det hann bli mörkt innan jag kom hem. Utan reflexer....   Träffade Acke och Maria på uppvägen och fick en gladkram av Maria. Vi pratade en stund och så fortsatte jag till sågen innan jag vände. Hade lurar och lyssnade på musik, och snäckan i fickan. (Yes vet vad idiotiskt,,,) Kom ikapp dem igen på hemvägen och vi pratade lite till   innan jag fortsatt hemöver. Shit vad ont i benen jag hade när jag kom hem. Och hungrig så jag trodde jag skulle svimma........Tog två mackor och kaffe och tänkte att jag hinner äta nåt sen....Och då konstaterade jag att jag har tappat hörsnäckan till tfn när jag har bytt låtar....någonstans efter vägen....en sträcka på 5 km   Tog bilen och åkte en sväng men kan ju glömma att hitta den. Slarvmaja ! Får låna en av Lena tills jag kan köpa en ny.           

Av Anki - 15 oktober 2017 14:38

 ..............      

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards